Aaron-Művek

Járműfotózás és ezzel kapcsolatos fotótúrák bemutatása Közép-Európából.

Győri hóhelyzet

AaronPeto 2013.01.17. 16:06

Mára egy régebbi bécsi postot terveztem, de az időjárásnak hála lett aktuális téma is. Nem tudom, ki hogy van vele, de én imádom a havat. Télen ez a normális, nem a szikrázó napsütés plusz tíz fokkal párosítva. Az idei tél is kezd magára találni, ezt bizonyítja a Győrben lehullott legalább 20 centiméternyi friss hó is. Hóban fotózni pedig jó, szóval szétnéztem a városban.

 Győri hóhelyzet (0)

A Szent István út a Városháza előtt, a Baross híd, és a Vidéki pályaudvar egész nap hálás fotótéma, még csúcsidőn kívül is bőven van forgalom, van mit lőni.

Győri hóhelyzet (1)A hó miatt Győr-Moson-Sopron megye több településébe egyáltalán nem járnak a buszok, illetve a többi helyközi járat esetén sem ritka a 30-40 perces késés.

Győri hóhelyzet (2)A győri helyi járatok nagyjából rendben közlekednek. Késések természetesen előfordulnak, főleg Szentiván, Ménfőcsanak, Bácsa, Pinnyéd és Gyirmót felé.

Győri hóhelyzet (3)DZE-276 a 2-es járaton.

Győri hóhelyzet (4)Az ex. BKV-s LVD-853 (ex. BOZ-101) a Baross hídon. Jelenleg a pannonhalmai Tempolux Busz Kft. tulajdona.

Győri hóhelyzet (5)KYV-343 a győriek között csak "parasztelosztóként" emlegetett helyközi pályaudvaron.

Győri hóhelyzet (6)A Pannon Volán általában normális kocsikat ad a Pécs - Győr járataira, nem ritka az E99-es sem, de legrosszabb esetben is általában E95-ös küldenek. Nem ám holmi Credot...

A pályaudvaron való fotózást mondjuk elég hamar meguntam, inkább elkezdtem hangulatfotókat gyártani. Az utakat egyébként folyamatosan takarítják, de a sűrű hóesésben gyakorlatilag 3 perc után újra úgy néz ki az út, mintha nem is takarították volna.

 Győri hóhelyzet (7)KZX-003 a Baross Gábor úton.

Győri hóhelyzet (8)AFF-690 a Nagy Imre úton. Körülbelül 10-15 perces késéssel közlekedett, mondjuk a 22-es vonalon tiszta időben is elég húzós a menetidő, nem hogy hóesésben. Apropó hóesés, itt már kezdtem hasonlítani egy hóemberre :)

Győri hóhelyzet (9)LKN-332 a Mónus Illés utcában.

Elnéztem Marcalvárosba is, bár mire kiértem sikerült rendesen átfagyni. Azért elkövettem még itt is pár képet.

 Győri hóhelyzet (10)Egy ideje egyes marcalvárosi osztott kocsik nem mennek vissza a telepre a két csúcsidő között, helyette egész délelőtt a marcalvárosi végállomáson állnak.

Győri hóhelyzet (11)CCZ-429 a 22E-járaton, Marcalvárosban a Mécs László utcában. Itt már kellemesen átfagytam, úgyhogy lassan el is indultam hazafelé.

Utóirat: Az Aaron-Művek már a facebook-on is elérhető, ha gondoljátok, dobjatok rá egy like-ot.  :)

Címkék: volán pannon győr ikarus credo scania hóhelyzet kisalföld 280 260 396 irizar ec12 bn12 bn18

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aaron-muvek.blog.hu/api/trackback/id/tr95023731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bacpenszer 2013.02.11. 18:36:49

Jé, sikerült a kedvenc Pannonos kocsimat is kilőni, imádom azt a buszt, hihetetlenül kényelmes és akkora hely van az üléssorok között hogy akár el is lehetne feküdni. Nem tudom egyszerűen hogy csinálja a Pannon hogy az esetek nagy többségében a távolsági járataira normális kocsikat tud kiadni, a Kisalföld meg minden nap az ipari hulladék kredenccel bünteti a távolsági utasait Pécs, Szeged meg Dunaújváros felé miközben a 40-50 km-ről bebumlizó Audisok kapják az E98-asokat meg MAN-eket, és az E98-assal falut járatnak meg a 36-os helyijáratra forgatják be (ami ugye a koroncói helyközi), röhej...
Viszont a blog tetszik követni fogom :)

AaronPeto 2013.02.11. 20:40:49

@bacpenszer: Örülök, hogy tetszik a blog :)
Egyébként pont nem régen volt szó a fórumban a Kisalföld pécsi járatairól. Egyébként nem lenne baj azzal, hogy AUDI-n van MAN meg E98, ha Pécsre Szegedre stb. is normális kocsi kerülne. Egy LH 12 nekem nem is olyan régen még egy Győr-Nyúl távra is szűknek bizonyul egy kollega mellett ülve, pedig egyikünk se magas, se nem kövér...

bacpenszer 2013.02.13. 18:40:59

@AaronPeto: Persze, teljesen igaz, nem lenne gond, pl a komáromi Nokia gyárba is távolságinak számító kocsikkal jár a Tempolux (már amennyit én látok belőle), nekik viszont nincsenek menetrend szerinti napi távolsági járataik ahova illene vállalható kocsikat kiadni. Az én bajom is azzal van, hogy igazából a jelenlegi helyzetben és a jelenlegi állomány mellett hatalmas pazarlásnak tartom amit a volán csinál. Évek óta megy a nagypolitikai huzavona meg izmozás a buszbeszerzésekről és a meglévő buszok komfortfokozata és átlagéletkora sem nevezhető a legjobbnak erre ilyen körülmények között még bevállalják a nem kevés szerződéses járatot, aminek a levét a fizető távolsági utasok isszák meg, akikből esetleg még lehetne bevételük is. Amióta az emeletest levették a pénteki gyors Pécsről és E95 jár minden héten azóta kezdünk fogyatkozni. Korábban az E99 nem ritkán telt házzal indult el, amikor E95 kezdett járni rájöttek az utasok hogy javulás nem várható és nem akarnak 2 és fél órát állva utazni ezért átszoktak más járatokra. Mindeközben Keszthelyre minden nap MAN megy 5.45-kor, de hogy miért pont oda? Az LH12 pedig tényleg elviselhetetlenül szűk 4 és fél órát végigülni rajta meg főleg élvezetes

AaronPeto 2013.02.14. 13:20:05

@bacpenszer: Azért az AUDI is elég sokat fizet a Volánnak. Szerintem a Kisalföld akkor rontotta el, amikor selejtezte az egyik E99-est meg a 396-osokat.
süti beállítások módosítása