Aaron-Művek

Járműfotózás és ezzel kapcsolatos fotótúrák bemutatása Közép-Európából.

Sommerticket 2011 - Bécsi kolbászolás

AaronPeto 2013.03.18. 15:08

A két linzi túra között szakítottam időt egy bécsi fotózásra is, csak úgy jelleggel, mindenféle előzetes tervezés nélkül. Reggel, szokásomhoz híven a 60-as Railjettel, Meidling-ig mentem. Innen egyből az U2-es metró Donaustadtsbrücke állomása felé vettem az irányt, bízva abban, hogy jól süti majd a nap a metrókat amint azok éppen átkelnek a Duna felett.

 Bécsi kolbászolás (1)

Az U2-es Donaustadtsbrücke megállója...

Bécsi kolbászolás (2)...ahonnan kiválóan lőhető ahogy a metrók keresztezik a Dunát.

Rövidesen továbbálltam, innen Kaisermühlen felé vettem az irányt. A Kaisermühlenstraße-n foglaltam el a következő fotóhelyet.

 Bécsi kolbászolás (3)Kaisermühlenstraße, egy Dr. Richard-os MAN Lion's City LL-el. A háttérben látható Bécs legmagasabb épülete ,a Donauturm is.

Bécsi kolbászolás (4)Kaisermühlen és a Gänsehäufel-en található városi strand között minden nyáron közlekedik egy ingyenes buszjárat. 2011-ben a Blaguss-t bízták meg a vonal üzemeltetésével.

Bécsi kolbászolás (5)Egy teljes reklámos Drögmöller a metróállomás mellett töltötte a pihenőjét.

Innen először az U1-es metróval visszaindultam a belváros felé. Végül a történelmi belvárost körülölelő Ring-en kötöttem ki, azon belül is a Természettudományi Múzeumnál. Itt mindig találni érdekességet.

Bécsi kolbászolás (6)Egy LPG-s Lion's City G érkezik a 48A belső végállomásához.

Bécsi kolbászolás (7)Egy hazai Tourismo a Természettudományi Múzeum mellett. Egyszerűbb fényezése nem is lehetne...

Bécsi kolbászolás (8)Egy olasz Lion's Coach szintén a múzeum mellett, de már a Ring-el párhuzamosan állva.

Bécsi kolbászolás (9)Egy Kutsenits érkezik a Hofburg felől. Hamarosan ezek a kis Volkswagen alapú buszok is búcsúznak a várostól.

Bécsi kolbászolás (10)Egy nyitott városnéző Temsa.

Bécsi kolbászolás (11)Dotto helyett :)

Bécsi kolbászolás (12)Egy Lion's City az 57A-ról. A képen látható járgány egy 87-szer kisebb változata egyébként itt pihen a polcomon :)

A belvárosi fotózgatás után visszamentem a Badeni-hévvel Meidling-be. Eddigre fordult már annyit a nap, hogy jók legyenek a fények a pályaudvar környékén.

 Bécsi kolbászolás (13)A rövid 9A jelzésű vonal egyik végállomása a meidlingi vasútállomásnál található.

Bécsi kolbászolás (14)Innen indul a 7A is, amelynek a másik végállomása az U1-es déli végpontja.

Bécsi kolbászolás (15)Egy öregecske Graf&Steyr a Ruckergasse-n.

Bécsi kolbászolás (16)A 8002-es pályaszámú kocsi a 7A-ról. Ennek a kocsinak szintén bárki megvásárolhatja egy kicsinyített másolatát, ilyenből is áll egy az egyik polcomon :)

Meidling után visszamentem a belvárosba a Dr.-Karl-Renner-Ring nevű villamosmegállóba kajálni. Ez a megálló egyébként a belvárosi végállomása a 48A jelű viszonylatnak is.

 Bécsi kolbászolás (17)Egy Lion's City G nem sokkal indulás után a belvárosban.

Bécsi kolbászolás (18)Egy háromtengelyes Travego is a közelben töltötte a pihenőjét.

 Kajálás után úgy döntöttem lövöldözök egy keveset a 48A mentén is. Próbáltam valami olyan helyet keresni a vonalon, ahol napos ajtósból lehet fotózni a kocsikat, de nem igazán jártam sikerrel. Ahol lett volna hely, ott nem jól sütött a nap, ahol pedig jól sütötte volna a nap a buszokat, ott valami mindig belelógott volna a képekbe. Végül aztán a felső végállomásnál töltöttem el hosszabb időt.

 Bécsi kolbászolás (19)Ritka pillanatok egyike volt ez, amikor egy autó sem állt be a külső sávokba, és így ki lehetett szedni napos-ajtósból egy gépet.

Bécsi kolbászolás (20)Egy Lion's City G érkezik a felső végállomáshoz.

Bécsi kolbászolás (21)Legalább egy NG 243 is dolgozott a vonalon.

A Baumgartner Höhe-től visszamentem a 48A-val Ottakringbe, majd levillamosoztam az S-Bahn Hernals állomásáig.

 Bécsi kolbászolás (22)Egy hosszú ( 7-részes ) ULF Dornbach-ban.

Bécsi kolbászolás (23)Egy Dr. Richard-os Citaro K a Hernalser Hauptstraße-n.

Bécsi kolbászolás (24)Szintén egy hosszú ULF, ezúttal Hernals S-Bahnhof-nál.

Hernalsból némi villamosozás és metrózás után Bécs szinte túloldalán, Kagran metróállomásán kötöttem ki. Sokáig egyébként Kagran volt az U1-es északi végállomása.

 Bécsi kolbászolás (26)A 26A jelű buszjárat Kagran és Groß-Enzersdorf között közlekedik.

Bécsi kolbászolás (25)Bécsi reptér-busz. Akárhányszor Bécsben járok, megfogadom, hogy a következő alkalomra megnézem a Vienna Airport Lines (VAL) útvonalát és menetrendjét. Kár, hogy mire hazaérek ezt mindig elfelejtem :D

Kagranban felszálltam egy Aspern felé közlekedő 26-os villamosra, ezzel egészen a Donauspittalig mentem. Tavasszal, amikor az U2-es új szakaszát jártam be, akkor ennél a megállónál kimaradt a fotózás. Ezt igyekeztem most bepótolni.

 Bécsi kolbászolás (27)A 26-os villamos és az U2 mellett még a 95B jelű buszjárat érinti a Donauspittal-t.

Lassan közeledett már a hazaindulás ideje, ezért az U2-essel elindultam a város belseje felé. Útközben még megálltam a Stadionnál, majd végül a Westbahnhof-hoz mentem.

 Bécsi kolbászolás (28)Egy Lion's City a 77A-ról a Stadionnál.

Győrbe ekkor még mindig a Dacia-val mentem. Inkább ne tettem volna, ugyanis a szerelvén egész nap kint állt a napon, és a klíma természetesen ismét nem működött, egyelten ülőkocsiban sem. Ráadásul még a fülkék kis buktatható ablakai is mind be voltak zárva. Jó kis útnak néztünk elébe, és még a West-ről se sikerült időben elindulni. A kaller valahol Grammatneusiedl előtt érkezett meg a megváltást hozó négyszögkulccsal, amivel sikerült kinyitni végre az ablakokat. Ezután már bíztam abban, hogy különösebb gond nélkül sikerül kihúzni valahogy Győrig, de több hosszabb-rövidebb megállásnak köszönhetően Győrbe csaknem egy órával a menetrendben meghirdetett időpont után sikerült megérkezni. Ekkor már kezdtem gondolkodni valami Dacia pótló alternatíván…

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aaron-muvek.blog.hu/api/trackback/id/tr895143328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása