Aaron-Művek

Járműfotózás és ezzel kapcsolatos fotótúrák bemutatása Közép-Európából.

Ein Frankfurter bitte

AaronPeto 2013.04.02. 15:28

2012 március végén, április elején mutatkoztak be a BKV használt Citaroi a Kőbánya alsó vasútállomás és az Új köztemető között közlekedő 28-37-es villamospótlón. Akkor a Frakfurtból érkezett járműveket állították csatasorba közel két hétre. Mint Citaro fan, úgy döntöttem elmegyek kilőni közülük párat.

 Ein Frankfurter bitte (0)

Győrből a Wiener Walzer EN-el utaztam Budapestig. Eredetileg Kelenföldig mentem volna, de még Győrben találkoztam egy haverral, aki a Szarvas csárda térhez ment, és egyáltalán nem ismeri a fővárost, így elkísértem a céljáig. Azt a környéket mondjuk én sem ismertem, de eltévedni csoportosan sokkal nagyobb buli, mint egyedül. :D

Végül odataláltunk, majd a város felé visszaindulva a Határ útnál álltam meg először fotózni.

 Ein Frankfurter bitte (1)Tavaly ilyenkor nem csak a naptár szerint volt tavasz.

Ein Frankfurter bitte (2)Egy Volánbuszos Setra S 315 UL. Tökéletes jármű az elővárosi vonalakra.

Ein Frankfurter bitte (3)BPI-646 indul a 194-esen a Gloriett lakótelep felé.

Ein Frankfurter bitte (4)Hogy ne mindig csak buszok legyenek: egy TW6000 a 42-esről.

Ein Frankfurter bitte (5)A BKV egyetlen Irisbus Agorája a 66-osról.

Ein Frankfurter bitte (6)HLN-326 a 99-esről.

Ein Frankfurter bitte (7)11-35 indul a Határ úti végállomásról, utasok nélkül.

Ein Frankfurter bitte (8)A Van Hool-ok ezen fényezése nekem a linz-i flottaszínt juttatja az eszembe.

Ein Frankfurter bitte (9)LNK-232 a Határ úton.

Innen a 3-as metróval visszamentem a Deák térre, ahol találkoztam Aron_son kollégával, majd innen együtt mentünk ki Kőbányára Citarozni.

 Ein Frankfurter bitte (10)Egy ex. berlini MAN SD 202 a Deák téren.

Ein Frankfurter bitte (11)LYH-111 már Kőbányán.

Én a magam részéről nem szeretek pályaudvaron/végállomáson fotózgatni, így felpattantunk az egyik Csitára amivel elmentünk keresni valami fotóhelyet a vonalon. Végül a Maglódi úton találtunk egy tökéletes helyet.

 Ein Frankfurter bitte (12)BPI-775 a 68-asról. Kíváncsi vagyok hány évig lesznek még forgalomba a BKV-nál a 200-asok.

Ein Frankfurter bitte (13)LYH-117 egy kissé ferde viszonylatjelző matricával.

Ein Frankfurter bitte (14)Lassan ráférne már ezekre a csuklós vadnyulakra is némi felújítás.

Kis idő múlva átköltözünk egy másik fotóhelyre, ezúttal a Sírkert út és a Maglódi út kereszteződésénél lőttük a vilipótlókat.

Ein Frankfurter bitte (15)LYH-121 a Maglódi úton.

Ein Frankfurter bitte (16)Hiába a Mercedes Citaro, az ilyen macskaköves utakon ezek is szinte szét esnek. Nem éppen ezerke az utakra lettek kitalálva.

Ein Frankfurter bitte (17)LYH-112 a Sírkert út megállóhelyen.

Később még elnéztünk az Élessarokhoz is.

 Ein Frankfurter bitte (18)Az Élessarok előtt még megihletett a Szent László térnél található templom.

Ein Frankfurter bitte (19)Ez már az Élessarok, egy Five Stars-os MAN Lion's Regio-val.

Ein Frankfurter bitte (20)Véleményem szerint nincs abban semmi szégyellni való, ha használt, de jó állapotú buszokat vesznek a pénz szűkében lévő közlekedési vállalatok. Be kellene látnia már mindenkinek, hogy a 200-asok mára már teljesen elavult gépek. Sőt, lassan már a 400-asok is.

Ein Frankfurter bitte (21)BPO-671 a 162A-ról. Őszintén szólva nem bánom, hogy Győrben már négy éve nincs egyetlen 260-as sem a helyi járatokon.

Ein Frankfurter bitte (22)Pesten viszont még bőven akad belőlük. Állítólag a 260-asok hátsó peronjának alacsonypadlósítása a BKV legújabb őrült ötlete.

Ein Frankfurter bitte (23)Egy kis LYH-118 még így a végére.

Az idő szokás szerint repült, így lassan elindultam a Keleti felé. Hazafelé szintén a Wiener Walzer EN-el utaztam, mint ahogyan az elmúlt pár évben tettem azt már sokszor.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aaron-muvek.blog.hu/api/trackback/id/tr615188871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása